Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шемигон Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Шемигон Н. Ю. 
Розвиток професійної мотивації майбутніх інженерів-педагогів – теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__18
На основі аналізу психолого-педагогічних праць науковців досліджено питання механізмів формування професійної орієнтації студентів інженерно-педагогічних ВНЗ. Розглянуто мотиваційну структуру особистості студента, котра є необхідним елементом становлення особистості майбутнього інженера-педагога і виступає як система, яка визначає світоглядну позицію, напрямки професійної діяльності, активізує внутрішні механізми особистості.На основе анализа психолого-педагогических трудов ученых исследованы вопросы механизмов формирования профессиональной ориентации студентов инженерно-педагогических ВУЗ. Рассмотрена мотивационная структура личности студента, являющаяся необходимым элементом становления личности будущего инженера–педагога и выступающая как система, определяющая мировоззренческую позицию и направления профессиональной деятельности, которая активизирует внутренние механизмы личности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.853 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Шемигон Н. Ю. 
Сутність мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_47
Проаналізовано теоретичні аспекти формування мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професії, розглянуто внутрішні та зовнішні мотиви навчальної діяльності студентів. Визначено сутність мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх спеціалістів до професійної діяльності як багаторівневої структури, що складається з когнітивного, цільового та діяльнісного компонентів.Проанализированы теоретические аспекты формирования мотивационно-ценностного отношения студентов к будущей профессии, рассмотрены внутренние и внешние мотивы учебной деятельности студентов. Определена сущность мотивационно-ценностного отношения будущих специалистов к профессиональной деятельности как многоуровневой структуры, состоящей из когнитивного, целевого и деятельностного компонента.In the paper the theoretical aspects of the formation of students’ motivational-value attitude for their future profession are analyzed, internal and external motives of students’ learning activities are considered. The nature of future experts’ motivational-value attitude for professional work as a multi-level structure, consisting of cognitive, destination and activity components, are determined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.07 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Шемигон Н. Ю. 
Особливості педагогічного супроводу іноземних студентів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_21
Уточнено поняття "педагогічний супровід іноземних студентів", досліджено основні проблеми, з якими стикаються студенти з середньоазійського регіону країн СНГ під час навчання в українських ВНЗ. Розкрито сутність та завдання педагогічного супроводу кураторами на прикладі студентів із Туркменістану, якій передбачає цілеспрямовану діяльність, що включає в себе інформування про нове оточення, особливості навчання, культури, формування загальнолюдських цінностей, норм поведінки, мотивування до успішного професійного навчання, сприяння взаємодії з іншими суб'єктами освітньо-виховного процесу ВНЗ. Зазначено, що виховна робота з цією категорією студентів забезпечує становлення професійних і світоглядних компетенцій, комунікативної культури й громадської зрілості, почуття поваги до цінностей інших культур на основі загальнокультурних і національних цінностей.Уточнено понятие "педагогическое сопровождение иностранных студентов", исследованы основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты со среднеазиатского региона стран СНГ во время учебы в украинских ВУЗ. Раскрыты сущность и задачи педагогического сопровождения кураторами на примере студентов с Туркменистана, которое рассматривается как целенаправленная деятельность, включающая в себя информирование о новом окружении, характере обучения и культуре, формировании общечеловеческих ценностей, норм поведения, мотивации к успешному профессиональному обучению и взаимодействию с другими субъектами образовательно-воспитательного процесса ВУЗ. Указано, что воспитательная работа с данной категорией студентов обеспечивает становление профессиональных и мировоззренческих компетенций, коммуникативной культуры и гражданской зрелости, чувства уважения к ценностям других культур на основе общекультурных и национальных ценностей.The notion of "pedagogical support foreign students' study the main problems faced by students from the Central Asian region of the CIS countries while studying in Ukrainian universities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.128 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Акімова О. М. 
Теоретичні аспекти організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. М. Акімова, Н. Ю. Шемигон // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.167 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шемигон Н. Ю. 
Особливості формування професійної мотивації іноземних студентів, що навчаються на інженерних спеціальностях [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 45. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2014_45_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шемигон Н. Ю. 
Особливості виховної роботи зі студентами країн СНД Середньоазійського регіону [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 212-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_43
Розглянуто особливості виховної роботи зі студентами із середньоазійського регіону на прикладі студентів із Туркменістану. Досліджено основні труднощі, з якими стикаються студенти зазначеного регіону під час навчання в українських ВНЗ. З'ясовано можливості виховного впливу кураторів у подоланні вказаних труднощів.Рассмотрены особенности воспитательной работы со студентами из среднеазиатского региона на примере студентов из Туркменистана. Исследованы основные трудности, с которыми сталкиваются студенты из данного региона во время учебы в украинских ВУЗ. Выяснены возможности воспитательного влияния кураторов в преодолении указанных трудностей.Discusses the features of educational work with students from the Central Asian region, for example, students from Turkmenistan.
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.369 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Шемигон Н. Ю. 
Напрямки педагогічної підтримки інтеграції іноземних студенів у навчальне середовище вищих освітніх закладів України [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон, Н. С. Тарасова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_29
Розглянуто питання інтеграції іноземних студентів у навчальне середовище ВНЗ, проаналізовано наукові підходи до визначення терміна «інтеграція», визначено напрямки, які впливають на ефективність означеного процесу. Проведено соціологічне дослідження серед іноземних студентів, які навчаються в Українській інженерно-педагогічній академії, яке показало, що цілеспрямована педагогічна підтримка з боку кураторів полегшує пристосування іноземних студентів до навчального середовища ВНЗ. Виділено два основних напрямки роботи кураторів. Перший - ознайомлення з особливостями навчання у конкретному навчальному закладі: допомога у встановленні контактів з співробітниками деканатів, викладачами, українськими студентами, налагодження контактів всередині групи, у гуртожитку. Другий напрямок в інтеграції іноземних студентів до навчального середовища ВНЗ - ознайомлення з культурним фоном, на тлі якого відбувається їх навчальна діяльність, а саме, ознайомлення з містом, в якому відбувається навчання, традиціями та історією України що, в свою чергу, сприяє культурній ідентифікації з новою культурою та збереженню власної культурної приналежності.Рассмотрены вопросы интеграции иностранных студентов в учебную среду ВУЗ, проанализированы научные подходы к определению термина "интеграция", определены направления, которые влияют на эффективность данного процесса. Проведено социологическое исследование среди иностранных студентов, обучающихся в Украинской инженерно-педагогической академии, которое показало, что целеустремленная педагогическая поддержка со стороны кураторов облегчает приспособление иностранных студентов к учебной среде ВУЗ. Выделены два основных направления работы кураторов. Первый - ознакомление с особенностями учебы в конкретном учебном заведении: помощь в установлении контактов с сотрудниками деканатов, преподавателями, украинскими студентами, налаживание контактов внутри группы, в общежитии. Второе направление в интеграции иностранных студентов к учебной среде ВУЗ - ознакомление с культурным фоном, на фоне которого происходит их учебная деятельность, а именно, ознакомление с городом, в котором происходит учеба, традициями и историей Украины что, в свою очередь, способствует культурной идентификации с новой культурой и сохранению собственной культурной принадлежности.This article reviews the questions of foreign students' integration into the educational environment of the higher educational establishment, it analyses scientific approaches to the definition of the term "integration", defines directions influencingthe efficiency of this process. The sociological research among foreign students of Ukrainian Engineering-edagogics Academy was held. It shows that purposeful pedagogical support, received from tutors, facilitates foreign students' adaptation in the educational environment. Two main directions of tutors' work in this sphere have been defined. The first one is familiarization with the peculiarities of studies in the particula reducational establishment: assistance ingetting contacts with workers of dean's offices, teachers, Ukrainian students, setting good contacts inside the group, in hostels. The second direction of foreign students’ integration into the educational environment of the higher educational establishment is their familiarization with cultural background in which the study, in particular with the city where they study, Ukrainian traditions and history, that promotes сultural identification with the new culture on the basis of preserving their own cultural belonging, and the development of both cultures.
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.837 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Шемигон Н. Ю. 
Аналiз професiйних гендерних стереотипiв студентiв, що навчаються на економічних спеціальностях [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон, Е. О. Пасічник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2018. - № 60. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2018_60_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Шемигон Н. 
Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Шемигон // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_7_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.596 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шемигон Н. 
Розвиток адаптивних можливостей особистості з особливими освітніми потребами в адаптивному інклюзивному просторі [Електронний ресурс] / Н. Шемигон. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2020. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2020_8_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Шемигон Н. Ю. 
Адаптивний інклюзивний освітній простір закладу вищої освіти – його характеристики, функції та структура [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2019. - № 65. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2019_65_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шемигон Н. Ю. 
Ціннісні орієнтації та їх значення для активізації адаптивних можливостей студентської молоді – теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2021. - № 70. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2021_70_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 914.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шемигон Н. Ю. 
Фактори, що впливають на результативність студентів під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 87. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_87_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Шемигон Н. Ю. 
Завдання етичної освіти в умовах інклюзії [Електронний ресурс] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2022. - № 76. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2022_76_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.941 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського